Kafein Molekülü Kolye

“Umutsuzluk ve uyuşukluktan kurtulmak için çoğu geceye kafein ve nikotin alarak başlarım. Titreme ve endişelerimle başa çıkmanın tek yolu bu.”

Scott Stossel

Bilim insanları, yazarlar, şairler, düşünürler… Tarihte çok sayıda ünlü insan kahve ve kafeine olan düşkünlükleriyle bilinir. Örneğin Balzac her gün onlarca bardak kahve içiyordu. Nikola Tesla da çok kahve içen bilim insanlarından biriydi. Siz de kafeini çok seviyorsanız bu kolyeleri sakın kaçırmayın.

Ürünün fiyatı: 29,90 TL

Metal tipi: Çinko Alaşımı

Şekil: Geometrik

Rengi: Gümüş

Kolyenin Boyu: 11 mm

Kolyenin Eni: 21 mm

Zincir Uzunluğu: 45 cm (İdeal ölçü)

Ürünleriniz hafta içi 13:00’a ve cumartesi 09:00’a kadar olan siparişlerde aynı gün kargoya verilir. Bütün ürünlerimizde kargo ücretsizdir.

Bu saatlerden sonra yapılan siparişlerde gecikme olmadan ürünleriniz ertesi gün kargoya verilir.

İstediğiniz özel bir kargo firması veya farklı bir isteğiniz olursa bize iletebilirsiniz. Elimizden geldiğince yardımcı oluruz.

Ürün ile ilgili herhangi bir sorun yaşarsanız, 7 iş günü içinde iade edebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olduğunda info@sinirbilim.com adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Satın alma linki: http://urun.gittigidiyor.com/taki-saat/kafein-molekulu-kolye-299809093

Bursa’nın bir ilçesi olan Karacabey’de 1992 yılında dünyaya geldi. İlköğretim ve lise öğrenimi Karacabey’de ve bir ara Bursa Erkek Lisesi’nde tamamlamış, üniversite eğitimi için İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü’nde (İYTE) 100% İngilizce Moleküler Biyoloji ve Genetik eğitiminin kurbanı olmuştur. Akademik hayatı boyunca İYTE, Ege Üniversitesi, 9 Eylül Üniversitesi, Sabancı Üniversitesi ve Dresden Teknoloji Enstitüsü’nde stajlar yapmış olup gelişimsel sinirbilim, nöroloji, biyoinformatik, hesaplamalı kimya, immünoloji, bitki genetiği, mikrobiyoloji alanlarında projeler yürütmüştür. Üniversite hayatı boyunca 6 poster sunumu, 1 sözlü sunum yapmış ve son yılında “Gündelik Hayata Sinirbilimsel Yaklaşımlar” adlı kitabını yayınlamıştır. Biyoinformatik ve hesaplamalı kimya laboratuvarlarında MATLAB, C, JAVA, Python, HTML, CSS öğrenmiş, zaman içinde kendini photoshop ve dreamwaver gibi programlarda da eğitmiştir. İleri düzey İngilizce, orta düzey Almanca ve başlangıç düzeyinde Japonca bilmektedir. Yazar ney üflüyor, beyin sporu olarak satranç oynuyor, beden sporu olarak bisiklet sürüyor. 2 sene boyunca İzmir’de Yavuz Akalın’dan ney dersleri almıştır ve İYTE Satranç ve bisiklet kulübünde aktif olarak hizmet vermiştir.