Sigmund Freud

Sigmund Freud 1856 – 1939 yılları arasında yaşayan Avusturyalı nörolog ve hasta ile psikanalist arasındaki diyalog vasıtasıyla hastayı tedavi etmeyi amaçlayan bir yöntem olan psikanalizin kurucusu sayılan bilim insanıdır. Freud hayatının büyük bir kısmını Viyana’da yaşadı ancak 1938’de yahudi olduğu gerekçesiyle Nazilerden kaçarak İngiltere’ye taşındı ve ertesi yıl orada vefat etti.

Psikanalizin oluşturulmasında Freud serbest çağrışım gibi çeşitli terapi teknikleri geliştirdi. Freud hayatın boyunca cinsellik, rüyaların yorumlanması, benlik, bilinçaltı ve arzular gibi çok çeşitli alanlarda çalışmalar yapmıştır.

İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, Moleküler Biyoloji ve Genetik mezunuyum. Şu an PRA Health Sciences şirketinde Johnson & Johnson'a bağlı olarak kilnik araştırma asistanı olarak çalışıyorum. Lisans hayatım boyunca laboratuvarın yanında bilim yazarlığı, programlama, ney ve satranç ile uğraştım. Şu an latin danslarına çok ağırlık verdim. Mezun olduktan sonra askere gitmeden önce sinirbilim.org'u kurdum. Şu an iş hayatım çok yoğun olduğu için eskisi gibi yazamıyorum. Yine iyi idare ettiğimizi düşünüyorum. Bana herhangi bir soru sormak isteyen varsa c.taybas@gmail.com'a mail atabilirler.

Sigmund Freud” için bir yorum