Büyük kediler yıldan yıla yok oluyor

Hayvanları avlama bir spor olarak görüldükçe ve hayvanların vücutlarına olan ilgi arttıkça doğayı daha çok katlediyoruz. Balinalar, büyük kediler, filler, timsahlar doğada suda ve karada yaşayan birçok canlıyı avlıyor ve ekosisteme zarar veriyoruz. Milyonlarca yıllık evrimsel sürecin son 50 yılında yüzbinlerce hayvanı katlettik ve artık bazılarının soyları tükenmek üzere. Görselde bazı büyük kedilerin son 50 yılda sayılarının ne kadar azaldığını görüyorsunuz. Bu şekilde doğayı katlederek insanlık da çok uzun süre hayatta kalamaz.

Kaynak: http://wwf.panda.org

İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü, Moleküler Biyoloji ve Genetik mezunuyum. Şu an Johnson & Johnson'da klinik araştırma asistanı olarak çalışıyorum. Lisans hayatım boyunca laboratuvarın yanında bilim yazarlığı, programlama, ney ve satranç ile uğraştım. Şu an latin danslarına çok ağırlık verdim. Mezun olduktan sonra askere gitmeden önce sinirbilim.org'u kurdum. Şu an iş hayatım çok yoğun olduğu için eskisi gibi yazamıyorum. Yine iyi idare ettiğimizi düşünüyorum. Bana herhangi bir soru sormak isteyen varsa c.taybas@gmail.com'a mail atabilirler.